Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 15 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vývoj trhu obchodních nemovitostí v Brně
Zouhar, Matěj ; Bílá, Kateřina (oponent) ; Ivanička, Koloman (vedoucí práce)
Diplomová práce analyzuje trh obchodních nemovitostí v Brně, se zaměřením na ná-kupní centra. Dále se zabývá určení marketingové strategie OC Olympia Brno. V rámci marketingové strategie byla vytvořena SWOT analýza, a z ní byly vytvořeny návrhy nebo doporučení pro zvýšení návštěvnosti centra. Dále byla vytvořena analýza konkurence a průzkum trhu v okolí centra.
Návrh marketingové strategie pro firmu
Kovárníková, Jaroslava ; Vodrážková, Lenka (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je návrh marketingové strategie pro nákupní centrum. Teoretická část se zabývá problematikou maloobchodu a marketingového plánování. V praktické části jsou vypracovány analýzy současné situace, které slouží jako podklad k návrhu marketingové strategie a remodelingu prvního patra nákupního centra.
Využití železniční dopravy v oblasti odpadového hospodářství
Poul, David ; Pluskal, Jaroslav (oponent) ; Gregor, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá železniční dopravou, popisuje její roli v kombinované dopravě a srovnává klíčové aspekty se silniční dopravou. V rámci diplomové práce byla vytvořena podrobná databáze železničních tratí v České republice, na které byl postaven plánovač dopravní cesty s možností nastavení průjezdných bodů. Součástí plánovače je také implementace výlukové činnosti. Byl vytvořen ucelený technicko-ekonomický model pro železniční dopravu se čtyřmi výpočtovými modely a podrobným investičním plánováním, díky kterému lze posoudit, zda je výhodnější nákup či pronájem železničních souprav při investičním rozhodování. Dále byl vytvořen technicko-ekonomický model pro vlečku. Poslední část se zabývá vytvořeným přepravním modelem pro spádovou oblast pro 8 lokalit a 5 druhů přepravovaných odpadů/komodit. Přepravní model byl použit pro vyhodnocení dvou vytyčených oblastí – Jihomoravský kraj a Kolín.
Využití železniční dopravy v oblasti odpadového hospodářství
Poul, David ; Pluskal, Jaroslav (oponent) ; Gregor, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá železniční dopravou, popisuje její roli v kombinované dopravě a srovnává klíčové aspekty se silniční dopravou. V rámci diplomové práce byla vytvořena podrobná databáze železničních tratí v České republice, na které byl postaven plánovač dopravní cesty s možností nastavení průjezdných bodů. Součástí plánovače je také implementace výlukové činnosti. Byl vytvořen ucelený technicko-ekonomický model pro železniční dopravu se čtyřmi výpočtovými modely a podrobným investičním plánováním, díky kterému lze posoudit, zda je výhodnější nákup či pronájem železničních souprav při investičním rozhodování. Dále byl vytvořen technicko-ekonomický model pro vlečku. Poslední část se zabývá vytvořeným přepravním modelem pro spádovou oblast pro 8 lokalit a 5 druhů přepravovaných odpadů/komodit. Přepravní model byl použit pro vyhodnocení dvou vytyčených oblastí – Jihomoravský kraj a Kolín.
Vývoj trhu obchodních nemovitostí v Brně
Zouhar, Matěj ; Bílá, Kateřina (oponent) ; Ivanička, Koloman (vedoucí práce)
Diplomová práce analyzuje trh obchodních nemovitostí v Brně, se zaměřením na ná-kupní centra. Dále se zabývá určení marketingové strategie OC Olympia Brno. V rámci marketingové strategie byla vytvořena SWOT analýza, a z ní byly vytvořeny návrhy nebo doporučení pro zvýšení návštěvnosti centra. Dále byla vytvořena analýza konkurence a průzkum trhu v okolí centra.
Návrh marketingové strategie pro firmu
Kovárníková, Jaroslava ; Vodrážková, Lenka (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je návrh marketingové strategie pro nákupní centrum. Teoretická část se zabývá problematikou maloobchodu a marketingového plánování. V praktické části jsou vypracovány analýzy současné situace, které slouží jako podklad k návrhu marketingové strategie a remodelingu prvního patra nákupního centra.
Analýza maloobchodních příležitostí a ohrožení na Strakonicku
BAJTOVÁ, Jitka
Cílem diplomové práce bylo provést analýzu maloobchodních příležitostí a ohrožení na Strakonicku v oblasti rychloobrátkového zboží, informace získané na základě analýzy a pozorování zapsat do simulačního softwaru RetailOpportunitySim, nastolit scénáře vývoje a na základě výsledků ze softwaru navrhnout vhodná opatření pro vybraný maloobchodní subjekt. Pro kalibraci softwaru bylo nutné geograficky vymezit trh a nadefinovat reálnou strukturu osídlení. Bylo provedeno dotazníkové šetření a pozorování v maloobchodních jednotkách na mnou zvoleném trhu. V rámci snářů byly nadefinovány hypotézy, které byly potvrzeny nebo zamítnuty na základě softwaru. Scénáře byly aplikovány na maloobchodní jednotku Gastro.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 15 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.